ورود |عضويت جمعه 10 فروردین ماه 1403
شرح خبر
1398/10/22

برگزاری دوره آموزشی ترویجی مرکز امامزاده عبدالعزیز


برگزاری دوره آموزشی ترویجی اصول کاشت و تغذیه گندم

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی اصفهان، مسئول روابط عمومی امامزاده عبدالعزیز بیان کرد :برگزاری دوره آموزشی ترویجی یک روزه تحت عنوان اصول کاشت و تغذیه گندم در روز سه شنبه مورخ 08 / 10 / 98در سالن اجتماعات مرکز جهاد کشاورزی امامزاده عبدالعزیزبا حضور 21نفر از کشاورزان برگزار گردید . در ابتدای این دوره آقای محمودیان کارشناس معین ترویج مرکز جهاد کشاورزی امامزاده عبدالعزیز ضمن تشکر از حضور کشاورزان در این دوره با توجه به اهمیت این دوره ها در راستای افزایش دانش فنی کشاورزان خواستار حضور هرچه بیشتر آنان  در دوره های آموزشی گردیدند . در ادامه خانم مهندس کهن کارشناس زراعت مرکز ضمن بیان مراحل رشد گیاه گندم به استفاده از کودهای محرک پنجه زنی ، تقسیط کودهای ازته و توصیه به استفاده از کودهای پتاسه در جهت ازدیاد مقاومت گیاه در برابر کم آبی ، آفات و ورس محصول تاکید نمودند .

در پایان ایشان مطالبی در مورد لزوم استفاده از محلولپاشی با عناصر ریز مغذی پرداخته و به تشریح علایم ظاهری کمبودهای گندم از نظر عناصر ضروری، همچنین سمپاشی علیه علف های هرز گندم در زمان مناسب خود ایراد نموده که با استقبال حاضرین روبرو گردید.

امید است با توفیق حق تعالی ، برگزاری دوره های بیشتر و استقبال کشاورزان  در این زمینه گامی موثر در بالابردن عملکرد محصولات منطقه برداشته شود .

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما در مورد این پرتال چیست؟

 

تعداد جوابها : 6113

عالی : 94%
خوب : 0%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 275
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 275

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 6972210
Visitors بازديد هاي امروز: 2414
Visitors بازديد هاي ديروز: 3410
Copyright (c) 1403/01/10 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا