ورود |عضويت سه شنبه 29 آبان ماه 1397
  تماس ها
 نامنقشپست الكترونيكيتلفنفاكس
سید حمید میر حسینیمسئول امور اداری mirhosini@agri-esfahan.ir 031-32213823031-32213679
ابراهیم فداکارکارشناس امور اداری fadakar@agri-esfahan.ir 031-32213823031-32213679
سمانه شکرانهکارشناس امور اداری s.shokraneh@agri-esfahan.ir 031-32213823 031-32213679

  شرح وظایف امور مالی

 

شرح وظایف واحد امور اداری

 

1. اقدام در جهت تأمین نیازهای نیروی انسانی مدیریت طبق ضوابط و قوانین

2. انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان شامل ترفیعات، تغییرات، نقل و انتقالات، مرخصی و... در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوطه

3. هماهنگی با واحدهای مدیریت در پیش بینی و برآورد بودجه پرسنلی

4. جمع آوری، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنل

5. مسئول حراست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان

6. انجام اقدامات لازم به منظور تأمین سهمیه های رفاهی و تسهیلاتی

 

فعالیت ها

 

گزارش عملکرد اداره امور اداری مدیریت در سال 96

1-      بررسی و اعلام ذخیره مرخصی استحقاقی سال 95 به تعداد 154 نفر از پرسنل

2-      پیگیری و اعلام شروع به کار ، انتقال ، کارکرد و جابجائی پرسنل به مدیریت محترم امور اداری سازمان و همچنین اخذ و توزیع احکام کارگزینی پرسنل در طول سال 96 و توزیع بین آنها به تعداد 240 مورد

3-      پیگیری امور بازنشستگی 7 نفر از پرسنل و تسویه حساب با آن ها

4-      پیگیری احکام کارگزینی اعم از تغییر پست، ارتقاء، اصلاح حقوق، تعیین محل خدمت 45 مورد

5-      پیگیری امور مربوط به حق ایاب و ذهاب، حق اولاد و سایر مزایای پرسنل 7 مورد

6-      صدور ابلاغ و انتصاب مسئولین ادارات و مراکز جهاد کشاورزی تابعه 16 مورد

7-      جمع آوری آمار و اطلاعات همکاران و خانواده های محترم آنها و ارسال اطلاعات در قالب فرم های مربوطه به دفتر حوزه مدیریت رئیس سازمان

8-      پیگیری امور مرتبط با انصراف یا عضویت همکاران در بیمه تکمیلی ، بیمه عمر و حوادث اختیاری 43 مورد

9-      جمع آوری مدارک دانش آموزان ممتاز (فرزندان همکاران) و هماهنگی در خصوص تقدیر از آنها در سال تحصیلی 96-97

10-   هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری جشن تقدیر از دانش آموزان ممتاز مرتبط با سال تحصیلی 95-96 و 95-94

11-   انجام پیگیری های مربوط به اخذ بیمه نامه شخص ثالث و بیمه بدنه تعداد 27 دستگاه خودروی دولتی

12-   پیگیری مربوط به تعمیر خودروهای دولتی از طریق مدیریت محترم امور اداری سازمان 12 مورد

13-   بازدید کاردان فنی مدیریت از خودروهای دولتی و پشتیبانی جهت تعمیرات جزئی آن ها 38 مورد

14-   هماهنگی و پشتیبانی در خصوص تشکیل جلسات و کارگاه های آموزشی مختلف در سالن الزهرای مدیریت 23 مورد

15-   کنترل حضور و غیاب پرسنل مدیریت به صورت مستمر

16-   جمع آوری مدارک و نسخ پزشکی پرسنل و پیگیری اخذ هزینه های بیمه تکمیلی از طریق تعاونی اعتبار 334 مورد

17-   معرفی پرسنل به تعاونی مصرف، تعاونی مسکن، تعاونی اعتبار، قرض الحسنه بسیج سازمان و ... جهت عضویت و سایر امور 18 مورد

18-   معرفی پرسنل به بانک ها جهت اخذ تسهیلات 15 مورد و معرفی به بیمه تامین اجتماعی جهت اخذ سوابق بیمه 34 مورد

19-   عقد قرارداد با خودروهای استیجاری 6 مورد و عقد قرارداد با خودروهای استیجاری برای دفع سن و مبارزه با علف های هرز 15 مورد

20-   پیگیری و کنترل کارکرد خودروهای استیجاری و تامین و پرداخت هزینه های آن ها به صورت مستمر در طول سال

21-   شرکت در جلسات هماهنگی مدیریت و شورای اداری

22-   پیگیری امور مربوط به ایثارگران و جانبازان معزز 17 مورد

23-   پیگیری و اخذ تائید پزشک معتمد سازمان محترم جهاد کشاورزی در خصوص مرخصی های استعلاجی 75 مورد

24-   پیگیری امور رفاهی پرسنل (مسافرت های نوروزی- استفاده از امکانات رفاهی استخر، شهربازی و سایر امور رفاهی

25-   توزیع سبد کالای شب عید پرسنل و توزیع کارت های هدیه به مناسبت روز زن

26-   پیگیری امور مربوط به پرسنلی که در ماموریت آموزشی هستند 6 مورد

27-   پیگیری انجام امور نظافت، ابیاری فضای سبز، گلکاری، نگهداری فضای سبز به صورت مستمر در طول سال

28-   تکمیل فرم های ارزش یابی پرسنل مربوط به سال 95

29-   صدور برگ ماموریت خارج از استان، هم چنین صدور برگ ماموریت های روزانه به صورت مستمر در طول سال

30-   پشتیبانی و رفع عیوب تاسیسات (گرمایشی، سرمایشی، روشنایی)

31-   تهیه و تکمیل و ارسال فرم های مرتبط با ارزیابی عملکرد واحد ها و ادارات مدیریت

32-   تهیه و تکمیل و ارسال فرم های مربوط به حقوق شهروندی

33-   ثبت و پیگیری کلیه نامه های صادره و وارده از طریق دبیرخانه به صورت مستمر در طول سال

34-   اطلاع رسانی در خصوص آموزش کارکنان و برگزاری آزمون های مختلف 12 مورد

35-   پیگیری مراحل صدور احکام رسمی-آزمایشی پرسنل جدیدالاستخدام (ناظرین) 23 مورد

36-   اخذ و توزیع گواهی های آموزشی مرتبط با دوره های آموزشی پرسنل و توزیع بین آن ها 178 مورد

37-   انجام مکاتبات با مدیریت محترم امور اداری و سایر مدیریت های سازمان 89 مورد

38-   پیگیری امور مربوط به سربازان سازندگی با هماهنگی اداره ترویج مدیریت 29 مورد

39-   اتخاذ تدابیر لازم به منظور تامین نیروهای فنی و تخصصی مدیریت در مراکز جهاد کشاورزی تابعه

40-   ارجاع مکاتبات مربوط به ادارات، واحد ها و مراکز جهاد کشاورزی تابعه از طریق اتوماسیون اداری به صورت مستمر در طول سال

41-   هماهنگی جهت بزرگداشت و شرکت در مراسم سوگواری همکارانی که عزیزان خود را در طول سال 96 از دست دادند 15 مورد

42-   بازدید از خانواده های محترم جانبازان و شهداء و تکریم و بزرگداشت خانواده های محترم آن ها به مناسبت دهه فجر و سایر ایام 4 مورد

43-   هماهنگی و شرکت در مراسم های ملی و مذهبی 24 مورد

44-   همکاری و هماهنگی با ادارات و ارگان های مختلف (برق- مخابرات- گاز و غیره) در خصوص مصرف بهینه حامل های انرژی

45-   هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص تامین به موقع لوازم و تجهیزات اداری مورد نیاز ادارات، واحد ها و مراکز جهاد کشاورزی تابعه و به صورت مستمر در طول سال

46-   تشکیل کانون  جهادگران و معرفی 25 نفر از همکاران به صندوق قرض الحسنه رسالت جهت عضویت در صندوق فوق و پیگیری امور مربوط به اخذ عابر بانک، موبایل بانک، اینترنت بانک، اعتبار سنجی پرسنل جهت اخذ وام و سایر امور مربوطه

 

 
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 31
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 31

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3263435
Visitors بازديد هاي امروز: 1008
Visitors بازديد هاي ديروز: 1815

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1397/08/29 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا