ورود |عضويت شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1398/09/20

برگزاری کارگاه آموزشی کشت محصولات گلخانه ای


برگزاری کارگاه آموزشی کشت محصولات گلخانه ای در قالب سبزیجات برگی و آموزش توجیهی بیمه محصولات کشاورزی ویژه مددکاران در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان، رئیس محترم ترویج شهرستان اظهار کرد: کارگاه آموزشی با موضوع (کشت محصولات گلخانه ای در قالب سبزیجات برگی )و (آموزش  توجیهی بیمه محصولات کشاورزی) ویژه مددکاران بخش مرکزی در محل مدیریت شهرستان در روز دوشنبه مورخ 18/09/98 راس ساعت 5/8صبح تشکیل گردید. خانم مهندس رفیعی گفت: اداره ترویج و آموزش شهرستان  ضمن برنامه ریزی ، هماهنگی و با همکاری مرکز آموزش تحقیقات کشاورزی استان و به همت کارشناسان معین مراکز بخش مرکزی و با حضور 44نفر از مددکاران ترویجی کارگاه مزبور را برگزار نمود.  

پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی در رابطه با اهمیت همکاری مددکاران با کارشناسان مراکز و مشارکت فعالانه در حل مشکلات و حلقه اتصال بین مراکز و بهره برداران همچنین سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی جهت توسعه کشتهای گلخانه و حمایتهای لازم توضیحاتی بیان شد. سپس محقق محترم مرکز تحقیقات  آقای دکتر فرهادی در رابطه با اهمیت کشت گلخانه ای محصولات و مزایای تولید محصول به روش گلخانه ای و کشتهای نشائی طرح مبحث نمودند و به سؤالات مددکاران پاسخ دادند. در ادامه خانم نوروزی نژاد  در رابطه با لزوم استفاده از بیمه محصولات کشاورزی و مزایای استفاده از آن در برابر بلایای طبیعی بیاناتی به سمع و نظر حاضرین رساندند و در انتها آقای مهندس رفعت جاه در خصوص سامانه کود شهرستان توضیحاتی ارائه نمودند.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما در مورد این پرتال چیست؟

 

تعداد جوابها : 6387

عالی : 90%
خوب : 0%
متوسط : 1%
ضعیف : 9%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 259
Members اعضاء: 1
مجموع كاربران مجموع: 260

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 7035241
Visitors بازديد هاي امروز: 1933
Visitors بازديد هاي ديروز: 5353
Copyright (c) 1403/02/01 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا