ورود |عضويت جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/10/21

برگزاری دومین جلسه کارگروه امور دام


برگزاری دومین جلسه کارگروه امور دام در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان

                

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان جلسه کارگروه امور دام با حضور آقایان مهندس صادقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان، مهندس صالحیان مسئول امور دام شهرستان، آقای دکتر رنجکش، آقای مهندس اکبری، آقای دکتر مهمن پوش و آقای مهندس کاظمی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان برگزار گردید. 

در ابتدای جلسه آقای مهندس صادقی با اشاره به تکمیل ظرفیت دامداریها به ظرفیت اسمی همراه با افزایش کیفیت، بهسازی، تجهیز و تکمیل ظرفیت توضیحی در خصوص جهت کاهش هزینه تولید و جلوگیری از خروج از چرخه تولید و ضرورت تعیین استانداردها جهت تخصیص تسهیلات را یادآور شدند.

آقای مهندس صالحیان ضمن بیان مصوبات جلسه قبل در خصوص هماهنگی با فرمانداری و تعیین تکلیف مرغداریها اظهار داشت برق و گاز واحدهای غیر مجاز نیاز به بررسی دارند، در حال حاضر سیاست های سازمان در زمینه طیور صدور مجوز کبک و بلدرچین و شترمرغ به صورت پرواری می باشد.

در ادامه آقای مهندس کاظمی مطالبی را در خصوص اصلاح ناوگان فرسوده طیور با کمک در بهسازی و نوسازی تسهیلات به صورت مشارکتی و تکمیل ظرفیت تا رسیدن به سقف اقتصادی ارائه نمودند و همچنین افزودند در بحث تبدیل واحدها باید بازاریابی مد نظر قرار گیرد و از تشکل ها استفاده بهینه گردد.

در پایان مقرر گردید با شرکت های فنی مشاوره ای جلسه ای در خصوص نحوه همکاری برگزار گردد و همچنین اولویت با بهسازی و نوسازی واحدهای موجود باشد.  

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما در مورد این پرتال چیست؟

 

تعداد جوابها : 6390

عالی : 90%
خوب : 0%
متوسط : 1%
ضعیف : 9%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 220
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 220

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 7057152
Visitors بازديد هاي امروز: 2031
Visitors بازديد هاي ديروز: 3711
Copyright (c) 1403/02/07 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا