ورود |عضويت جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/05/03

تشکیل جلسه شورای هماهنگی


تشکیل جلسه شورای هماهنگی در مدیریت جهاد کشاوری شهرستان اصفهان        

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان با حضور آقای مهندس صادقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ، آقایان مهندس افلاکی مدیر ترویج سازمان استان، مهندس زارع مدیر زراعت سازمان استان ، جمعی از مسئولین ادارات ، واحدها ، مسئولین و کارشناسان مراکز خدمات در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان برگزار گردید .  

در ابتدای جلسه آقای مهندس افلاکی ضمن تاکید بر اهمیت طرح نظام نوین ترویج کشاورزی و اجرای آن توسط کارشناسان مراکز خدمات در خصوص ایجاد سایت های ترویجی الگویی با توجه به شرایط منطقه و اقلیم های مختلف مطالبی را ارائه نمودند .  

آقای مهندس صادقی در تکمیل این مباحث فرمودند : در گذشته بانک اطلاعاتی جامعی در اختیار نداشته ایم ، با طرح نظام نوین ترویج گام بلندی در غنی نمودن این بانک اطلاعاتی برداشته شده که در این راستا مشکلات عدیده ای وجود دارد ولی با صبر و حوصله مرتفع خواهد شد . ایشان در ادامه به تشکیل کمیته فنی در مراکز و اقدامات انجام شده در خصوص اصلاح الگوی کشت و صرفه جویی در مصرف آب و برق نیز اشاره ای جامع داشتند .

در ادامه آقای مهندس زارع ضمن تاکید بر نظارت کامل کارشناسان در مراکز تحویل گندم و جو اظهار نمود :  70 هزار تن گندم توسط کشاورزان به مراکز خرید تحویل داده شده که خوشبختانه تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر سن زدگی دیده نشده . وی با گزارشی در خصوص سامانه جوکاران و پرداخت وجه به آنان به بیانات خود خاتمه داد .  

در انتها آقای مهندس صادقی به موارد تسهیل در روند صدور مجوز های ساخت و ساز با همکاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی و فعالیت های انجام شده در واحد امور اراضی اشاره و مقرر گردید ارسال گزارشات ، اجرای احکام و گزارشات پلیس پایور به صورت ماهیانه انجام پذیرد .    

  

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما در مورد این پرتال چیست؟

 

تعداد جوابها : 6390

عالی : 90%
خوب : 0%
متوسط : 1%
ضعیف : 9%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 189
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 189

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 7057344
Visitors بازديد هاي امروز: 2223
Visitors بازديد هاي ديروز: 3711
Copyright (c) 1403/02/07 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا